Saturday, February 20, 2010

What's the opposite of Etsy????


Where DIY meets WTF !

Check it out!

**WARNING!!** This site might contain some items offensive to some folks!

8 comments:

The Frog Queen said...

That, my dear, way HYSTERICAL...thanks for sharing....had a blast!!

Cheers!!

Eternally Distracted said...

I got to the cockgun and realised it is probably not a website for opening at work!

Anastasia said...

Thank you for the laugh this morning. LMAO

Intuitive Goddess said...

As I've perused Etsy, sometimes I've just shaken my head...
Btw, the masturbating dinosaur was too much for even me, lol!
Blessings!

Debra She Who Seeks said...

Regretsy rocks!

Suzie said...

That is SO funny!! Many clever things, even if some are risque, they are worth a good hearty laugh!

Caroline said...

Some funny stuff there!

Bridgett said...

Ten things on Etsy that look like turds.

Classic!

LOL